marți, 21 iunie 2011

Alexa explică de ce a ales să semneze cu Rapid: "Vreau să câştig trofee"


Alexa este sigur că, în sezonul care urmează, Rapid va avea un cuvânt greu de spus în lupta pentru titlu şi vrea să-i impresioneze pe fanii giuleşteni cu evoluţiile sale.

Ce te-a făcut să laşi Timişoara şi să vii în Giuleşti?
M-am hotărât să plec de la Poli înainte să se dea decizia Comisiei de Licenţiere. Am ales Rapidul pentru că se vrea performanţă, a venit şi Răzvan Lucescu, aici este o atmosferă frumoasă, un lot puternic şi valoros. Îmi doresc foarte mult să câştig trofee, lucru pe care nu l-am reuşit la Timişoara.

Se spune că George Copos este un negociator dur...

M-am întâlnit cu domnul Dinu Gheorghe imediat după ce s-a încheiat campionatul, mi-a făcut o ofertă corectă. Am discutat şi cu domnul George Copos, totul a decurs normal, nu au fost probleme, dânsul este un om corect.

Ce şanse aveţi la câştigarea campionatului?
Rapid este o echipă care va avea un cuvânt greu de spus în sezonul viitor. Şi în campionatul trecut au practicat un joc spectaculos. Sunt jucători de valoare, iar cu ultimele achiziţii care s-au făcut, sigur ne vom lupta pentru câştigarea campionatului şi a Cupei.

Cum crezi că vei fi primit de galeria Rapidului?
Sunt sigur că voi fi acceptat de suporterii giuleşteni. Aşa cum le-am promis celor de la Timişoara, nu m-am transferat la o rivală. Eu ca jucător dau totul pe teren şi sper ca fanii Rapidului să mă aprecieze pentru acest lucru.

Crezi că Poli va continua în Liga I?
Sper ca Timişoara să rămână în Liga I, pentru suporteri, pentru cei care investesc acolo. Echipa asta nu merita să retrogradeze. Iubesc foarte mult Poli, va rămâne tot timpul în inima mea. Am trăit cinci ani foarte frumoşi acolo, deşi sunt puţin supărat că nu am reuşit să câştig un trofeu.
Sursa:Prosport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu