vineri, 24 iunie 2011

Alexa, încrezător: "Vom fi o echipă care emite pretenţii şi vom avea un cuvânt greu de spus""

Mijlocaşul Dan Alexa a declarat, vineri, la Aeroportul Henri Coandă, că a făcut o alegere foarte bună transferându-se la Rapid şi a precizat că îşi doreşte să nu dezamăgească la noua sa echipă.

"Eu am încredere că am făcut o alegere foarte bună. Sunt convins că lucrurile vor merge bine pentru că ceea ce se întâmplă acum la Rapid e un lucru bun, un lucru pozitiv. Cred că ne vom îndeplini obiectivele, cel puţin vom fi în cărţi pe toate fronturile. Cu siguranţă, atunci când schimbi echipa se schimbă totul, colegii, vestiarul, antrenorul, dar eu mă bucur că am ales Rapidul şi îmi doresc să nu dezamăgesc încrederea care s-a pus în mine", a spus Alexa.

În opinia mijlocaşului care a evoluat în ultimele cinci sezoane la FC Timişoara, nu se poate spune deocamdată că Rapid este favorită la câştigarea campionatului, ci doar că va avea un cuvânt greu de spus în lupta pentru titlu. "Vacanţa e gata, am avut zece zile, m-am bucurat de ele şi am încercat să îmi revin după un sezon greu. Plec cu încredere în cantonament, îmi doresc să fiu sănătos şi să mă pot pregăti bine pentru a începe acest campionat într-o formă bună. La început toate lucrurile sunt frumoase... eu cred că nu putem spune acum că suntem favoriţi la câştigarea campionatului. Nici nu a început campionatul, dar cu siguranţă vom fi o echipă care va pune probleme, o echipă care emite pretenţii şi vom avea un cuvânt greu de spus", a precizat el.

Referitor la înfrângerea suferită de Rapid în meciul amical cu formaţia Karpatî Lvov, Alexa a explicat că este normal ca la începutul perioadei de pregătire jocul să nu fie cel dorit. "Am văzut, dar sunt meciuri amicale, aşa a spus şi Răzvan Lucescu, se urmăreşte pregătirea fizică. E o perioadă de pregătire şi e normal ca jocul, mai ales la început, să nu fie cel dorit. Suntem angrenaţi pe toate fronturile şi cred cu siguranţă că vom fi o echipă care va pune probleme în toate competiţiile", a adăugat Alexa.

Întrebat dacă îi e teamă de reactia suporterilor rapidişti având în vedere că în cariera sa a evoluat şi la rivala Dinamo, Dan Alexa a răspuns: "Nu am de ce, îmi doresc foarte mult să evoluez bine, să fiu apreciat de suporteri, şi să fie o atmosferă frumoasă aşa cum ştiu eu că e la Rapid".

Jucătorii Dan Alexa şi Romeo Surdu au plecat, vineri, în Austria, acolo unde se vor alătura lotului condus de Răzvan Lucescu aflat în cantonament la Waidring. Cei doi fotbalişti nu au putut fi prezenţi la reunirea echipei Rapid din 13 iunie pentru că au făcut parte din lotul echipei naţionale a României pentru turneul din America de Sud. Alexa, Surdu şi Rui Duarte au avut permisiunea conducerii tehnice de a se prezenta la pregătire la data de 24 iunie.

Sursa : Prosport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu