miercuri, 22 iunie 2011

Bornescu: "După înfrîngerea de la Timişoara am simţit că voi fi îndepărtat de la echipă"

Mircea Bornescu a simţit că va pleca de la Rapid după înfrîngerea echipei sale la Timişoara. Acesta a menţionat că a simţit o răceală din partea conducerii şi că a cerut explicaţii


"Mi s-a zis că nu fac parte din noua echipă şi că ar trebui să merg în altă parte. Am înţeles că au vrut să-mi dea o şansă pentru a juca meci de meci la altă echipă.

Eu cînd am considerat că nu este o concurenţă corectă am fost să cer explicaţii şi nu mi s-au dat. Atunci mi-am dat seama că nu voi mai sta mult timp acolo. Cu Dani Coman încă sînt prieten şi nu îl văd vinovat în nici un fel. Am mai simţit şi după înfrîngerea de la Timişoara că voi pleca în curînd. Eu nu am trădat acest club şi nu voi face asta niciodată, oriunde voi juca. Voi căuta să îmi fac meseria cît pot de bine.

La Rapid au fost multe momente frumoase, mai ales victoria împotriva Stelei cu 5-1", a spus Bornescu într-un interviu pentru GSP TV.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu