vineri, 17 iunie 2011

Cesinha regretă că este alungat din Giuleşti: "Îmi plînge sufletul după Rapid"


Aflat acasă, în Portugalia, Carlos Cesinha (31 de ani) e distrus după ce giuleştenii l-au anunţat să se prezinte la echipa a doua.

- Cesi, colegii tăi s-au reunit, tu cînd te prezinţi la antrenamente?
- Pe 27 iunie voi fi la Bucureşti, aşa am fost anunţat.

- Dar atunci echipa va fi în Austria.
- Aşa e, mie mi s-a cerut să mă prezint la echipa a doua. Îi respect pe toţi cei de acolo, dar nu e corect să mă antrenez cu ei. Eu am semnat cu prima formaţie, nu cu cea din Liga a 3-a. Oricum, e o prostie toată situaţia asta în care sînt eu.

- Adică?
- Rapid nu mă mai vrea, dar mă trimite să joc în eşaloanele inferioare. Un club profesionist ar fi discutat cu impresarul meu şi i-ar fi cerut să mă transfere. Puteau să se aleagă şi ei cu o sumă de bani, chiar şi două sute de mii de euro. Nu cred că le-ar fi stricat.

- Păi, acum ce faci?
- Eu sînt neplătit de aproape trei luni. Probabil că cei din Giuleşti vor ca eu să-mi depun memoriu să devin liber. Dar asta durează, cine mă mai ia pe mine în septembrie? Atunci, echipele vor avea loturile complete. Agentul meu a încercat să vorbească cu şefii rapidişti, dar n-a reuşit. Trebuie să ajungem la o înţelegere, aşa e cel mai bine pentru toată lumea. Îi voi aştepta să revină din Austria pentru a ne despărţi amiabil.

- Te aşteptai să ajungi în situaţia asta vara trecută, cînd ai semnat prelungirea?
- Atunci, nu, dar cînd am văzut că pe Spadacio l-au aruncat la gunoi, mi-am dat seama că şi eu pot ajunge într-o situaţie asemănătoare. Un club care vrea să ajungă în Champions League nu poate să se poarte aşa cu jucătorii săi. De fapt, nu clubul e de vină, ci cîţiva oameni de acolo.

"Se rupe o parte din mine"
- La cine te referi?
- Nu contează! Ceea ce vreau să se înţeleagă e faptul că n-am nimic cu Rapid. Iubesc echipa asta, va rămîne mereu în inima mea. M-am simţit extraordinar acolo, am trăit clipe minunate. Crede-mă că acum o oră m-am uitat pe youtube la filmuleţe, la meciuri importante, cu Steaua, cu Dinamo, victorii frumoase. Mi-au dat lacrimile. Simt că o parte din mine se rupe, parcă nu-mi vine să cred că nu voi mai juca în Giuleşti.

"N-am nimic cu România, țara asta mi-a dat multe. Dacă voi mai primi o ofertă atractivă de acolo, atunci voi continua în Liga 1, indiferent la ce echipă" Carlos Cesinha, mijlocaș Rapid - Ai un mesaj pentru fanii Rapidului?
- Da, le cer scuze pentru evoluţiile mele din ultima perioadă! Mereu am jucat cu sufletul şi am dat totul pe teren, dar au fost şi meciuri cînd nu mi-a ieşit ce mi-am dorit. Regret că plec dator faţă de ei şi că nu i-am putut bucura mai mult.

240.000 de euro e salariul anual pe care-l are Cesinha în Giuleşti

700.000 de euro a plătit Rapid celor de la Braga în vara lui 2007 pentru a-l cumpăra pe Cesinha


"Un club cu pretenţiile Rapidului cred că ar trebui să fie mai profesionist. Mi-e greu să cred că la Steaua sau la CFR se procedează la fel cu fotbaliştii care nu mai sînt doriţi"
Carlos Cesinha, mijlocaş Rapid


Sursa : GSP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu