luni, 20 iunie 2011

Cesinha susţine că Rapid vrea să-l lase liber doar dacă renunţă la ultimele 3 luni de salariu: "Daţi-mi banii sau merg la FIFA!"

Rapid încearcă să se despartă în această vară de Carlos Cesinha (31 de ani), unul dintre jucătorii cu cel mai mare salariu din lot, dar nu reuşeşte. Mijlocaşul brazilian se află acum în Portugalia, unde se antrenează prin parcuri şi anunţă că nu acceptă învoiala propusă de Rapid. El îşi vrea toate restanţele.

Dinu Gheorghe a anunţat că-l lasă pe Cesinha să plece gratis la orice echipă doreşte, dar n-a dezvăluit şi condiţiile impuse sud-americanului pentru a-i face acest favor. Practic, "Vamă" vrea ca jucătorul să renunţe la restanţele salariale pe care Rapid le mai are către el, dar Cesinha nici nu doreşte să audă de aşa ceva. "Nu mi-am rezolvat încă situaţia, deoarece conducerea mi-a cerut să renunţ la ultimele trei luni de salariu ca să mă lase liber. Nu sunt de acord, pentru că sunt banii mei, stipulaţi în contract. Probabil voi face memoriu la FIFA, voi deveni liber şi îmi voi primi şi banii!", spune mijlocaşul, care are de luat 60.000 de euro de la Rapid.

Dacă nu-mi dau banii, ori fac memoriu la FIFA, ori stau la echipa a doua încă un an şi jumătate şi vor fi obligaţi să mă plătească
Carlos Cesinha, mijlocaş Rapid

240 de mii de euro e salariul pe care-l primeşte brazilianul în Giuleşti

Sursa : Prosport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu