joi, 16 iunie 2011

Lazăr: "Şanse mici să ajung la Steaua sau Dinamo"! Giuleştenii, aproape de aducerea unui internaţional de tineret

Mijlocaşul Costin Lazăr (30 de ani) pleacă din Giuleşti cu părere de rău că n-a câştigat un campionat, dar îi mulţumeşte lui Dinu Gheorghe pentru că nu i-a creat probleme la despărţire, şi lui Răzvan Lucescu, care i-a transmis acum câteva zile că se va baza pe el dacă va semna prelungirea. Lazăr va pleca însă în străinătate, la clubul care îi va oferi cel mai bun salariu.

Ţi-ai încheiat socotelile cu Rapid?
Da, am fost la club şi am discutat cu domnul Dinu Gheorghe şi cu Răzvan Lucescu. Aceştia mi-au spus că, dacă semnez prelungirea, se vor baza pe mine, dar nu va mai fi cazul. Mi-au eliberat şi o hârtie, prin care am dreptul din acest moment să mă antrenez cu orice echipă vreau.

De ce nu te-ai mai antrenat cu Rapid? Mai aveai contract până la finalul lunii...
N-avea rost să mai încurc lumea şi să mă mai prezint la antrenamente, când era clar că o să plec.

"Şanse mici să ajung la Steaua sau la Dinamo!"

De multe ori te-ai plâns de felul cum ai fost tratat. Pleci din Giuleşti cu resentimente?
Nu. Nu-i port pică nici domnului preşedinte, nici domnului Copos, nici măcar lui Şumudică. Au fost momente grele sezonul trecut, dar acum totul e istorie. Eu voi fi rapidist pe veci.

Unde pleci?
Deocamdată cred că merg puţin la mare. Probabil că în străinătate, unde vreau să prind un contract avantajos. Nu voi mai gândi cu sufletul. Trebuie să mă gândesc la mine mai mult. În ţară am vorbit doar cu Astra şi sunt şanse mici să rămân. Cu atât mai puţin la Steaua sau la Dinamo.

Îi mulţumesc domnului preşedinte că nu mi-a făcut probleme la plecare. Dacă voia, putea să mă trimită la echipa a doua până când îmi expira contractul sau să mă oblige să vin la antrenamente
Costin Lazăr, mijlocaş Rapid

Rapid este aproape să-l transfere pe internaţionalul de tineret, Ciprian Selagea (21 de ani). Acesta a jucat în retur la FC Bihor

Dănuţ Perjă este aproape să revină în Giuleşti. El ar putea prelua pe Rapid II şi să-l înlocuiască pe Marian Rada, care este secundul lui Răzvan Lucescu

Rapid, prima din Capitală la vizita medicală

Rapid a fost ieri prima echipă din Bucureşti care a trecut de vizita medicală obligatorie pentru sezonul viitor. Cel mai grăbit dintre giuleşteni a fost Mircea Bornescu, care şi-a făcut apariţia la Institutul Naţional de Medicină Sportivă în jurul orei 8:00. Ceilalţi fotbalişti alb-vişinii testaţi au fost: Coman, Straton, Drăghia, Dăescu, Ad. Grigore, Ioniţă, Ciolacu, Dobroiu, Sburlea, Roman, Deac, Apostol, N. Grigore, Pancu, Grigorie, Martin, Herea şi Marcos Antonio, brazilianul ajungând în România marţi seara.


ProSport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu