sâmbătă, 18 iunie 2011

Nico ar vrea la Rapid, dar Monaco trage de el: "Nu am nicio clauză care să mă lase să plec"



Atacantul român al lui AS Monaco, Daniel Niculae, susţine că, personal, nu are cunoştinţă de vreo intenţie a Rapidului de a-l împrumuta de la gruparea franceză pentru sezonul 2011-2012, deşi admite că şi-ar dori acest lucru.

"Nu e adevărat că transferul meu la Rapid e ca şi rezolvat. E drept, m-am întâlnit recent şi cu Răzvan, şi cu preşedintele Dinu Gheorghe, dar n-am discutat despre revenirea mea în Giuleşti. Nu e vorba că nu mi-aş dori aşa ceva, dar nu cred că se poate. Chiar dacă AS Monaco a retrogradat, în contractul meu nu există nicio clauză care să-mi permită să plec" , a spus Niculae în Evz.

Internaţionalul român speră ca revenirea lui Victor Piţurcă pe banca naţionalei României să nu însemne şi omiterea sa pentru viitoarele meciuri ale primei reprezentative, în urma conflictului dintre cei doi petrecut în precedentul mandat al actualului selecţioner.

"N-am mai vorbit cu dânsul de atunci. Dar dacă domnul Piţurcă este de acord, eu sunt dispus oricând să discutăm şi să lămurim orice neînţelegere dintre noi. Oricum, cu sau fără mine, îmi doresc foarte mult ca naţionala să ajungă la Euro 2012, chiar dacă şansele de calificare par în acest moment destul de mici.

Dacă sunt convocat, eu vin la naţională indiferent cine e antrenor. Din punctul meu de vedere, ceea ce s-a întâmplat între mine şi domnul Victor Piţurcă ţine de domeniul trecutului. A fost mai mult o neînţelegere, nu un conflict. Să vedem însă dacă voi merita să fiu convocat, pentru că în ultima vreme n-am avut deloc o perioadă bună. În ceea ce mă priveşte, vreau să mă întorc la naţionala României" , a încheiat Daniel Niculae.

Sursa:PROSPORT

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu