sâmbătă, 25 iunie 2011

Rică Răducanu, supărat de ziua Rapidului » "Îmi vine să plîng cînd aud imnul"

Fostul portar de legendă a Rapidului, Rică Răducanu, a vorbit în direct la Radio.GSP.ro despre situaţia în care a ajuns clubul după 88 de ani de existenţă şi se declară nemulţumit că nu s-a organizat nimic de ziua "giuleştenilor".

"Puteau să facă şi ei o masă de ziua Rapidului cu foştii jucători, aşa cum s-a întîmplat pînă acum. Nu mai este ca înainte, alt respect. S-a schimbat lumea, dar eu nu pot să mă schimb acum. Rapidului este o frumuseţe de club, care ne-a crescut şi ne-a dat o viaţă frumoasă. Pe mine mă ştie lumea de Rică Răducanu şi de asta mi-am pus la maşină numărul RRR: Rică Răducanu Rapid.

Eu am stat 10 ani la Rapid şi nu m-am plictisit, iar acum, unii stau unul-două sezoane şi vor să plece. Dacă aş putea, aş face ca echipa să fie la fel de iubită ca înainte. Cînd aud imnul Rapidului îmi vine să plîng", a spus Răducanu pentru RADIO.GSP.RO.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu