duminică, 31 iulie 2011

Lucescu pune tunurile pe jucători: "Prea mare relaxare! Când se pierde un meci, mereu e vina antrenorului"

Rapidul s-a împiedicat la Mediaş, în faţa Clujului, iar Răzvan Lucescu recunoaşte superioritatea ardelenilor. Lucescu jr spune că întotdeauna când se pierde un meci e vina antrenorului.

"Am avut ocazii importante, dar n-am reuşit să marcăm. Am luat un gol absurd la o fază ciudată. E adevărat că după aceea Clujul a controlat jocul. În repriza a doua am încercat să marcăm şi nu am reuşit.Un meci ciudat, Clujul a meritat victoria. Cred că ceea ce ne-a lipsit astăzi a fost acea răutate, acea agresivitate, cu prea mare uşurinţă am ajuns să ratăm în faţa porţii. Nu ne-am mai făcut jocul nostru. Prea mare relaxare"
, a declarat Lucescu la gsptv

"Întotdeauna un meci pierdut înseamnă că e vina antrenorului. Poate că nu am pregătit meciul bine", a mai spus Răzvan Lucescu.

Sursa:Prosport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu