miercuri, 3 august 2011

Dani Coman are un singur of: "Doar un titlu cu Rapid îmi mai lipseşte"

Toată lumea se gîndeşte numai la titlu în tabăra Rapidului. Portarul Dani Coman spune că singurul trofeu care-i mai lipseşte din palmares este un titlu cu Rapid şi este convins că poate adăuga această performanţă în CV la finalul acestui sezon.

Într-un interviu acordat cotidianului Adevarul, acesta a povestit momente inedite din cariera sa şi a vorbit despre aşteptările de la acest sezon.

"Eu vreau să câştig campionatul cu Rapid. Am în palmares cupe şi Supercupe, am jucat la naţională, dar un titlu îmi lipseşte cu Rapid. Cred că voi mai apăra cinci ani, fără probleme. Vreau să-mi închei însă cariera la Piteşti, să joc un an acolo, la FC Argeş, club la care am debutat în Liga I. Din păcate însă, actuala echipă a Argeşului nu mă reprezintă...", a spus Dani Coman.

Chiar dacă a reuşit cîteva meciuri foarte bune în poarta Rapidului, Dani Coman şi-a luat deja gîndul de la naţională.

"Nu mă mai gândesc la naţională. Sînt portari tineri, de valoare, care au nevoie de continuitate, dar, dacă vreodată va fi nevoie şi de mine şi voi fi convocat, ar fi extraordinar! O să vin cu cea mai mare plăcere", a mai spus portarul Rapidului.

Sursa :GSP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu