miercuri, 3 august 2011

Rui Duarte, ghinionistul etapei! Şi-a dat gol, a fost învins de "U" şi a fost atins de o petardă: "Îmi e ciudă, dar merg mai departe"

 Rui Duarte (foto) a marcat un autogol, a fost luat la ţintă de o petardă, dar nu face înmormântare după înfrângerea cu "U" Cluj, de sâmbătă (0-2). Portughezul vede partea plină a paharului şi speră că el şi colegii săi au învăţat multe după acest meci.
 Supărare mare după partida cu "U" Cluj?
Am trecut de faza cu autogolul. Nu pot să stau supărat toată viaţa. Mi-e ciudă în continuare, dar nu am ce să mai fac. Eram foarte sigur că o dau pe lângă poartă şi, când am văzut unde se duce, era să înnebunesc.
Ironizează Steaua
 A fost euforia prea mare după prima etapă?
Mult prea mare! E adevărat, am bătut-o cu 3-0 pe FC Vaslui, care joacă în Liga Campionilor şi care s-a tot bătut la titlu în ultimii ani. Mă uit la alţii care bat echipe mici şi, gata, joacă tiki-taka.
V-aţi trezit totuşi cam brusc…
  Nu uita că anul trecut, după cinci etape, eram campioni şi pe final era cât pe ce să nu prindem un loc de cupe europene. Acum ne-am trezit, am văzut unde suntem şi că mai avem de lucrat. Pe mine m-a ajutat şi o petardă să mă trezesc (râde).
Te-a rănit?
Nu foarte tare. Am câteva bube, câteva arsuri, dar nu e nimic grav. Sunt micuţe, dar parcă sunt împuşcat.


Sursa : ProSport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu