luni, 27 iunie 2011

Mircea Bornescu îşi spune oful: "Relaţia cu fanii m-a îndepărtat de Rapid"

Rămas fără contract după ce şi-a reziliat înţelegerea cu Rapid, Mircea Bornescu a dezvăluit la GSPTV că unul din principalele motive pentru care a fost îndepărtat din Giuleşti a fost relaţia excelentă cu fanii alb-vişinii.

Portarul de 31 de ani a povestit că problemele sale au început după meciul cu  Pandurii, de la Severin, cînd şefii l-au acuzat că ar fi aplaudat galeria care îl înjura pe Dani Coman.

"În iarnă, şefii Rapidului voiau să mă dea la Dinamo, la schimb cu un alt jucător, dar le-am spus că eu vreau să joc fotbal, nu să fiu monedă de schimb. Indiferent ce s-a întîmplat, eu o să respect întotdeauna Rapidul, mai ales pentru acei suporteri fantastici. Poate că şi relaţia mea cu fanii a fost un motiv pentru îndepărtarea mea. După meciul de la Severin toată lumea mă acuza că am apludat înjurăturile la adresa lui Coman, dar nu a fost deloc aşa. Eu am apludat cînd mi-am auzit numele scandat", a pivestit Bornescu.

Deşi a fost îndepărtat de la echipa pe care, spune el, a ales-o cu sufletul, portarul nu le poartă pică şefilor din Grant.

"Cînd am discutat cu domnul Copos, i-am spus că vreau să rămîn în coniţiile în care va fi o concurenţă cît de cît corectă pentru postul de portar. M-a trimis la antrenament. Doar domnul Dinu mi-a spus clar că nu mă mai vrea. Am acceptat situaţia pentru că iubesc prea mult fotbalul", a mai spus acesta.

Mircea Bornescu a ajuns la Rapid în 2008, dar a apucat să debuteze pentru giuleşteni abia în 2009, el fiind suspendat o bună perioadă de timp după ce şi-a reziliat contractul cu Universitatea Craiova .

44 de meciuri a jucat Bornescu în tricoul Rapidului

Sursa : GSP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu