luni, 27 iunie 2011

Dan Alexa a debutat pentru Rapid: "Sezonul acesta vreau titlul!"

Dan Alexa a debutat astăzi pentru Rapid, în amicalul disputat în Austria împotriva campioanei Israelului, Maccabi Haifa.

Fostul căpitan al Timişoarei a intrat pe teren în minutul 60, înlocuindu-l pe Nicolae Grigore şi a făcut un meci bun, aflîndu-se la baza cîtorva atacuri periculoase pentru giuleşteni.

"Mă bucur că am debutat în sfîrşit pentru Rapid şi am făcut-o împotriva unei echipe bune. Trebuie să mă pregătesc exemplar acum, să-mi intru în formă! Sper ca în meciurile viitoare să joc mai mult şi să o fac mai bine decît azi. Eu am venit la Rapid cu un singur gînd: îmi doresc să cîştig campionatul", a declarat la finalul meciului mijlocaşul de 30 de ani.

Tot astăzi a debutat la Rapid şi Romeo Surdu, fotbalist adus de giuleşteni în această vară, după ce şi-a încheiat contractul cu Steaua.

Rapid s-a impus la limită, scor 1-0, în amicalul cu Maccabi Haifa. Singurul gol al meciului a fost marcat de Ovidiu Herea, din lovitură liberă de la 25 de metri. Aceasta a fost prima victorie a giuleştenilor de la revenirea lui Răzvan Lucescu pe banca tehnică.


Sursa : GSP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu