duminică, 26 iunie 2011

Rapidist pe viaţă! "Giuleştiul a insemnat familia mea! Nu poate să spună cineva că am stat la Rapid pentru bani"

Rapid, unul dintre cele mai iubite cluburi din România, a împlinit ieri 88 de ani. Nae Manea, unul dintre cei mai iubiţi jucători din istoria clubului, a declarat că Giuleştiul a însemnat familia sa şi nu a lucrat niciodată pentru bani la Rapid.

"Am fost tot ce se putea la Rapid, mai aveam să fiu magazioner şi ocupam toate posturile. E o sărbatoare mare pentru toţi rapidiştii. Rapidistii sunt unici.

Giuleştiul a insemnat familia mea. Pe vremea când eu eram jucator, rapidiştii erau oameni sărmani. Şi domnul Copos zicea că sunt săramani, dar se impraştia praful făcut de elicopter pe ei si nu mai erau săraci deloc"
, a spus Nicolae Manea la Dolce Sport.

Fostul jucător şi antrenor a rememorat şi momente mai puţin plăcute petrecute la Rapid.

"Eu când am fost antrenorul Rapidului, aveam 3000 de euro salariu. Am luat bani de la Rapid cât să traiesc. Când am fost secundul lui Lucescu, aveam 500 de euro pe luna. Nu poate să spună cineva că Manea a stat la Rapid pentru bani. După umilinţa pe care am suferit-o, am hotărât să plec. Totuşi, nu voi vorbi niciodată de rău Rapidul şi chiar le urez să ia campionatul", a mai adăugat Manea.

Sursa : Prosport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu