joi, 4 august 2011

Dan Alexa: "Suntem la început, trebuie să învăţam din greşeli"


Rapid va juca la Timişoara meciul din play-off-ul Europa League. Fost căpitan al lui Poli, Dan Alexa e bucuros de revenirea în oraşul de pe Bega.

"A fost supărare mare după meciul de la Cluj. E important să fim realişti pentru că suntem la început, trebuie să învăţam din greşeli şi mai avem destul de muncă pentru a ajunge acolo sus. Am discutat ceea ce s-a greşit şi sperăm să evoluăm din ce în ce mai bine.

Mă bucur foarte mult că vom juca la Timişoara, mă întorc acolo unde am avut atâtea satisfacţii. Totuşi, în campionat îmi doresc să jucăm pe Giuleşti pentru că acest stadion e identitatea Rapidului. La Timişoara eu sunt acasă şi mă bucur de reîntâlnirea cu suporterii lui Poli. Este un avantaj că eşti cap de serie, dar în play-off nu poţi vorbi de adversari prea slabi.

Domnul Piţurcă nu a contat pe mine nici în mandatul precedent. Nu sunt dezamăgit, iar dacă se va apela la mine, voi merge cu cea mai mare plăcere.

Petrolul e o echipă care a început foarte bine şi care este o surpriza pentru campionatul acesta, dar dacă noi vom juca la fel ca în meciul cu Vasluiul cred că suntem favoriţi. Cu siguranţă că la Ploieşti vom avea mulţi suporteri şi va fi foarte frumos" , a spus Dan Alexa în cadrul unei conferinţe de presă.

Sursa:Prosport

Un comentariu:

  1. 1. Hai să strîngem bani pentru asasinarea lui Berbecali. Eu pun 200 de euro pentru a angaja asasin. Cine se bagă?
    2. Copos are de azi un suporter care nu îl mai suportă.
    3. Dacă pleacă Răzvan Lucescu, cel mai bun om pentru a îl înlocui este Mircea Rednic.
    4. De ce se fac socoteli pe banii noştri? Pentru ce suntem noi vinovaţi că nu s-a plătit chiria pentru stadion?
    5. Unde sunt banii din drepturile de televizare, Săpunaru, sau calificarea în Europa League?

    RăspundețiȘtergere