joi, 4 august 2011

"Facem spectacol la Timişoara!"

Rapid se mută pentru play-off-ul de Europa League la Timişoara. Dinu Gheorghe a fost ieri în Banat pentru a discuta cu oficialităţile şi în câteva zile ar trebui să anunţe şi la UEFA acest lucru. Chiar şi aşa, preşedintele din Grant încă mai speră ca alb-vişiniii să evolueze în Giuleşti.

"Am fost la Timişoara şi m-am întâlnit cu autorităţile locale. De asemenea am vorbit cu cei de la Poli. Toată lumea este încântată că am ales Timişoara pentru a juca acolo în Liga Europa", a spus Dinu Gheorghe ieri la revenirea în Bucureşti. Preşedintele Rapidului aproape a rezolvat problema stadionului pentru play-off-ul de Europa League, dar George Copos este în continuare dezamăgit: "Dacă nu suntem lăsaţi să facem un spectacol în Giuleşti, asta este. Îl vom face la Timişoara".

Mai speră la Giuleşti

Chiar dacă situaţia pare rezolvată, Dinu Gheorghe încă mai speră că Rapidul va juca în Giuleşti. Termenul limită la care trebuie anunţat stadionul la UEFA pentru play-off este luni, iar oficialul speră să găsească înţelegere la CS Rapid. Pentru George Copos problema nu mai are ieşire, declaraţia sa fiind sugestivă: "Pentru mine acest subiect e închis".

Am vrut să jucăm pe Giuleşti în Europa League, dar dacă unii nu vor… ce să facem?
George Copos, patron Rapid.

Sursa:Prosport

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu