luni, 27 iunie 2011

Alexa a debutat cu victorie la Rapid: "Sper să joc mai mult! Când vin mulţi jucători, avem de suferit"

Rapidul a câştigat primul amical al verii, 1-0 cu israelienii de la Maccabi Haifa. Dan Alexa spune că speră ca noua echipă a Rapidului să devină foarte repede o echipă adevărată. Alexa nu uită de fosta lui echipă: "Îmi doresc din suflet să rămână în prima ligă"

"Vin după o perioadă scurtă de pregătire, mă bucur că am deputat cu o victorie împotriva unei echipe bune. Sper să ajung la un nivel maxim de pregătire, sper ca data viitoare să joc mai mult. Nu m-a afectat turneul naţionalei, am avut pauză 10 zile. E clar că omogenitatea are de suferit când vin mulţi jucători, dar avem meciuri de pregătire şi antrenamente", a declarat Dan Alexa la Digi Sport

"Sper ca Timisoara să rămână în Liga 1"

"M-am simţit foarte bine la Timişoara, nu pot să o vorbesc de rău. Va rămâne în inima mea. Sper să avem o surpriză, domnul Iancu a câştigat multe procese la TAS, sperăm să rămână în prima ligă", mai spune noul rapidist

Primul "11" al Rapidului (4-3-3) cu Maccabi Haifa

Coman - Creţu, M. Antonio, Burcă, Bozovic - Apostol, N. Grigore, Herea - M. Roman, Deac, Cassio

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu